Restituire taxă 2025

Sesiune admitere – IULIE 2025

Conform ”Procedurii de restituire a taxelor școlare” (https://unibuc.ro/wp-content/uploads/2024/05/PROCEDURA-DE-RESTITUIRE-A-TAXELOR-SCOLARE-revizuita-2024.pdfpot obține restituirea următoarelor taxe, studenții români, precum și cei care au cetățenia unui stat UE/SEE/CE:

  1. Taxa plătită și neutilizată pentru înscrierea la concursul de admitere;
  2. Taxa achitată pentru confirmarea locului cu taxă la concursul de admitere, care nu a fost utilizată (prin retragerea candidatului înainte de data de începere a sesiunii de admitere de toamnă sau dacă a ocupat un loc finanțat prin granturi de studii în urma eliberării acestuia de către alt candidat);
  3. Taxa de școlarizare, pntru situațiile în care:
    • studentul a fost transferat în urma redistribuirii locurilor bugetate / redistribuit prin reclasificare, de la locurile cu taxă la locurile finanțate prin granturi de studii;
    • studentul care a achitat în avans această taxă, solicită retragerea de la studii, în cel mult 5 (cinci) zile de la semnarea contractului de studii universitare şi nu a primit resursele de învățământ;
  4. Taxa de confirmare, în cazul candidaților aflați pe locurile în așteptare, care însă nu au fost admiși.
    • studentul a fost transferat în urma redistribuirii locurilor bugetate / redistribuit prin reclasificare, de la locurile cu taxă la locurile finanțate prin granturi de studii;
    • studentul care a achitat în avans această taxă, solicită retragerea de la studii, în cel mult 5 (cinci) zile de la semnarea contractului de studii universitare şi nu a primit resursele de învățământ;
  5. Taxa de confirmare, în cazul candidaților aflați pe locurile în așteptare, care însă nu au fost admiși.
  •  dacă au fost admişi la taxă şi care ulterior au trecut la buget, vor depune la începutul anului universitar 2025-2026 (prima jumatate a lunii octombrie 2025) la Biroul Administrativ (se va anunța ulterior locația), toate documentele conform prodecurii UB;
  • dacă  și-au retras dosarul până la începerea urmatoarei sesiuni de admitere (până la 31 august 2025) vor completa și vor trimite toate documentele conform prodecurii UB, pe adresa de email: administratie@istorie.unibuc.ro .

 Toate cererile de restituire primite pe e-mailul anunțat, vor fi procesare în luna septembrie 2025.

Acte necesare pentru restituirea taxei:

  1. Cerere Tip – Anexa 1;
  2. Carte de identitate (copie);
  3. Document de plată (extras de cont, OP, chitanță, etc);
  4. Extras de cont.