Pasiunea mea pentru Imperiul Otoman este incontestabilă și a devenit un element central în parcursul meu academic. În cei trei ani de studii de licență, aproape fiecare amintire este legată de acest subiect. De exemplu, am ajuns să discut despre Imperiul Otoman chiar și la examenul de la cursul despre comunismul din România. În timp ce învățam pentru examen despre regimul comunist din perioada lui Nicolae Ceaușescu, am citit despre cum acesta ar fi avut un regim sultanal. Mintea mea a făcut imediat legătura cu Imperiul Otoman.
La examen, am primit un subiect legat de regimul lui Ceaușescu. Primul și, trebuie să recunosc, singurul lucru care mi-a venit în minte a fost să le spun profesorilor: „Ceaușescu se credea sultan, dar nu unul din Imperiul Otoman.” Profesorii, conștienți de pasiunea mea, au considerat că acest răspuns era suficient. Examenul l-am trecut, însă această experiență m-a învățat că este important să păstrez un echilibru între pasiune și alte domenii de studiu pentru a evita astfel de situații.