ANUNȚ BURSE 2020-2021

!! Începând cu data de 19.10.2020 pot fi depuse cereri pentru bursele studențești !!

Având în vedere situația actuală, prilejuită de contextul pandemic, studenții Facultății de Istorie ce doresc să aplice pentru bursă în anul universitar 2020/2021, sunt rugați să transmită la adresa de email: burse.istorie@unibuc.ro, documentele necesare în funcție de bursa pentru care aplică.

Dacă aplici pentru:

  • Bursă de merit 
    • Studenții la Licență anii I, II, III și Master II trimit la adresa de email burse.istorie@unibuc.ro cererea Anexa 3_Cerere solicitare_Bursa merit I
    • Studenții la Master I trimit la adresa de email burse.istorie@unibuc.ro cererea  Cerere înscriere examen_Bursa merit I

După afișarea listelor (03.11.2020) cu posibilii beneficiari ai burselor de merit I, va trebui să completați Declarație de acceptare Bursa merit I (03.11. – 09.11.2020) conform calendarului de burse afișat.

  • Bursă socială
    • Toți studenții la Licență anii I, II, III, Master I și Master  II trimit la adresa de email burse.istorie@unibuc.ro  cererea Anexa 1_Cerere solicitare_Bursa socială + Anexa 2_Declaratie pe proprie raspundere_bursa socială + documentele justificative în funcție de bursa socială pentru care aplică (orfan, plasament, medical, venituri mici, etc). Pentru a putea verifica constituirea corectă a dosarului de bursă, puteți consulta documentul OPIS Bursă socială.
    • Toate documentele justificative necesare fiecărui dosar de bursă socială + anexele solicitate, se vor semna, data și scana, apoi vor fi trimise într-un singur document de tip pdf. la adresa adresa de email burse.istorie@unibuc.ro

Nu sunt acceptate dosare incomplete!

  • Toate cererile, indiferent de bursă (socială, merit) se vor trimite conform calendarului atașat.
  • Cererile/dosarele sociale se pot depune și la secretariatul facultății în format fizic, în timpul programului cu publicul.

ATENȚIE!

Studenții sunt obligați să urmărească toți pașii de mai jos în momentul în care vor transmite pe mail cererile și actele solicitate pentru obținerea unei burse:

  • în SUBIECTUL mailului se vor menționa: tipul de bursă solicitată, nume, prenume, an, secție;
  • în CONȚINUTUL mailului se vor menționa:
  1. numele și prenumele
  2. anul de studiu și secția/programul din care faci parte
  3. toate documentele doveditoare anexate
  4. toate actele doveditoare trebuiesc comprimate într-un singur document de tip pdf.

Documentul final va trebui să fie  în format PDF, denumit astfel: nume, prenume, an, secție și tipul de bursă pentru care aplicați. Acesta trebuie să conțină toate documentele justificative.

*În ședința Consiliului Facultății de Istorie din 14 octombrie a.c. s-a adoptat decizia de acordare a unui singur tip de bursă de merit, anume bursă de merit I.