Confirmare locuri candidati admisi la taxa

24.07.2017 11:36

Confirmarea locului pentru candidații admiși la taxă se va face prin achitarea taxei de 500 lei la:

- casieria Universității din București (Bd. Kogălniceanu nr. 36–46, clădirea Rectoratului – demisol)

- în contul nr. RO92RNCB0076010452620301, deschis la BCR ;

Chitanța se va depune la secretariatul Facultății de Istorie, în perioada 24-27 iulie 2017, astfel:

Luni: 9.00-14.00

Marți: 9.00-14.00

Miercuri: 9.00-14.00

Joi: 9.00-11.00


Pentru plata în contul BCR, dovada plății va fi trimisă pe adresa de mail a secretariatului facultății (secretariat@istorie.unibuc.ro).

Suma depusă pentru confirmarea locurilor reprezintă parte din taxa anuală de studiu.

Candidaților admiși care achită o parte din taxa de studiu și care ulterior doresc să se retragă, nu li se mai restituie suma depusă.

Candidații admiși la taxă care nu vor respecta programul anunțat pentru confirmarea locurilor de la taxă, își vor pierde locul.

În urma renunţării unora dintre candidaţii admişi pe locurile de la buget, pot apărea locuri disponibile pentru cei care sunt pe listele de la taxă și care au confirmat prin depunerea chitanței la secretariat. În cazul în care un candidat aflat pe locurile cu taxă trece pe locuri subvenționate de la buget, i se va restitui suma depusă pentru confirmarea locului, după înmatricularea în anul I. Generarea unui nou clasament se va face în data 27.07. 2017.


RETRAGEREA DOSARELOR – se face pe baza legitimației de concurs și a actului de identitate, conform programului anunțat mai sus.